specjalista Pruszków, referent Pruszków, pracownik biurowy Pruszków
- prowadzenie dokumentacji związanej z nieruchomościami Uczelni, w
tym: aktualizacja danych, zlecanie wykonania dokumentów geodezyjnych
i kartograficznych, wycen rzeczoznawców, wnioskowanie o aktualizację
wpisów w księgach wieczystych, - przygotowywanie projektów umów dotyczących korzystania z nieruchomości
i prowadzenie korespondencji z kontrahentami, - uczestniczenie
w postępowaniach administracyjnych prowadzonych przez urzędy
i instytucje państwowe i samorządowe w zakresie gospodarki
nieruchomościami, - ewidencjonowanie i prowadzenie rejestrów zasobu nieruchomości UEP,
- przygotowywanie projektów regulaminów, zarządzeń i komunikatów Władz Uczelni,
- prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem majątku Uczelni,
- opracowywanie sprawozdań, analiz i informacji statystycznych.
Wymagania
wykształcenie wyższe licencjackie/magisterskie (preferowane administracyjne),
mile widziane doświadczenie zawodowe w zakresie nieruchomości,
znajomość przepisów dotyczących gospodarki nieruchomościami, prawa administracyjnego, kodeksu pracy,
umiejętności:
organizacja pracy własnej,
analityczne myślenie oraz samodzielne rozwiązywanie problemów,
operatywność, zaangażowanie i dynamizm w działaniu, nastawienie na rezultat,
samodzielne podejmowanie decyzji i praca pod presją czasu,
znajomość pakietu biurowego Office, w szczególności Word, Excel,
łatwość w nawiązaniu i utrzymywaniu kontaktów interpersonalnych,
znajomość struktur organizacyjnych oraz zasad funkcjonowania uczelni wyższej będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
stabilne warunki zatrudnienia w renomowanej organizacji,
bogaty pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karnety sportowe, dofinansowanie
do wypoczynku, dofinansowanie do wydarzeń kulturalnych, świadczenia dla dzieci, pożyczki mieszkaniowe itp.),
możliwość rozwoju zawodowego,
ciekawą i pełną wyzwań pracę w zaangażowanym zespole,
dogodną lokalizację
Klauzule informacyjne
Aplikuj